Ooops !

Sitter i skolans lugna cafeteria och drömmer mig mot sommar och student. Sitter på Nelly och fyller shoppingbag:en med sommarkläder. Klickar i och sållar, klickar i och sållar. Ja, ni vet hur man håller på
Skulle kolla på de olika betalningssätten  ........... - Och nu har jag klickat hem en beställning, en order på 2.824 kr .. !!!
Oops!
Började skratta högt för mig själv. Men sen hittade jag ingen knapp för att ångra mitt köp och fick panik istället. 
Order har redan gått iväg och jag har fått en bekräftelse på min mail. 
Nu har jag i allafall hittat deras mail och väntar på svar ihopp att de tagit bort, eller kan ta bort min order. 


Men det är väl inte direkt så att jag förvånar mig själv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0