Sjukt inlägg


Så, då var det färdigt. Antar att jag bara ska välkomna dig, du högfärdiga feber.

Gick hem och la mig hos morsan i soffan och frös under filten i två timmar.
Tog tempen och konstaterade att jag nog hade feber trots allt, 40 grader.

Har haft en helvetes natt. den längsta och jobbigaste. Tog två Alvedon och svettades sen så det borde knappt ha funnits vätska kvar i kroppen.
Insåg att jobbet i dag inte skulle funka. Det ända jag hade kunnat fungera som är möjligtvis som stekbord i köket.

Idag går jag på Alvedon i hopp om att kunna jobba i morgon. I need those money.





Men en liten uppmuntrande gosbild till det här sjuka inlägget :)


Kommentarer
Postat av: Theres

Men usch! Krya på dig nu <3

2012-03-17 @ 09:55:13
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: Sara

EXAKT så mådde jag igår natt!!!

2012-03-31 @ 22:01:56
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0