Studentkryssning






















Sekunden efter att hon fått in den här tuggan i munnen har jag den i ansiktet, i mitt vin och över hela mig ;)












& Såna där kissie-armar har jag inte i verkligheten!











Full ... fullare ... Katta





Hoppade säck i de stora sopsäckarna, som hängde överallt, genom korridoren
- jag förlora





Karaoke-time







Grr, vilka brudar





Zzzz .. zzz .. (He's going to kill me ´when he finds out .. )
















Middagsbuffén, den roligaste ever och jag minns inte när jag skrattat så  mycket sist utan att andas mellan.



















NOSTALGI ? Jag älskade mina mumin kex




Efter säckhoppstävlingen








Katta på speed-dateing
(Han ser måttlig road ut, Katta? Hörde han vad du sluddrade om? ;) )



Min "date" Aron (y) score





























Och att det har varit en fy helsikes bra resa har jag ju redan tala om.
Tack kära ni, Vi gör om det snart igen!

TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: katta

hahaha



klart han hörde vad jag sa ;)fast därimot kommer jag inte ihåg vad han sa ..



tack för denna kryssning, med bästa sällskapet, hade så fruktansvärt roligt så jag kan inte ens förklara! ni är bäst!

2012-03-02 @ 11:27:51
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0