Torsdag 8 Mars 10:56

Är det någon som vet om det snöat ute? Jag tänkte om någon sagt något på facebook eller nått?
ironi



Släpade mig till skolan idag, känner mig inte 100% men alla fina ord och människor jag har runt om mig lyfter mig. 

Så här sitter jag i skolan, i min bubbla och skriver blogg. Jag borde nog gå hem. Får mer gjort där. 
Försöker att inte tänka på att jag egentligen kunde vara i Hamar nu.


Ska gå upp med min lillebror och försöka sleva i mig lite cowboysoppa. Sen tar jag nog bilen och spenderar lite tid hos min mormor. Känner att det är en perfekt dag för det faktiskt. Om jag tar mig dit vill säga.
Hoppas på att morsan har bilen hemma.
Sen man fick körkort har man liksom glömt vad bussarna är till för ?


TAKE CARE

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0