26 Mars 2012





Efter att inte riktigt vaknat som planerat får man matcha kläder efter morgonfrisyr. Som jag brukar, ni vet.
Det till min sexiga hesa röst, värsta Rock-bruden.
Vilket jag faktiskt fått höra i helgen

Och allt det här under tiden på mitt nya jobb som jag gjorde min första dag på i söndags. Mer kommer det bli och jag älskar det. Det var så fruktansvärt roligt och man bara log hela tiden.
Det är en helt annan sorts människor att arbete med, om ni förstår vad jag menar.
Och när man känner dem sen innan gör det hela ännu roligare och bättre!



Planerar och drömmer mig redan fram till torsdag när vi kommer att packa våra saker och dra upp till Sälenfjällen där vi ska spendera en weekend. Tillsammans med de bästa av familjer, tillsammans med alla som man älskar och tycker om. Åka skidor, dricka öl och äta godmat. Leva livet på en pinne skulle man nog kunna säga. Åååå jag längtar!



Ikväll blir det taco-mys med tobias och Linus. Inte helt fel.
Men antar att de ska spela TV-spel som vanligt. Och jag får aldrig vara med ..
Så då tar jag och bjuder hem mig till Maja på en kopp kaffe och lite skitsnack.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0