Vasaloppet

Vi sitter bänkade framför Tv:n och Vasaloppet. Traditionen och det är väl för mysigt. Men jag hoppas de första går i mål snart. Det kliar i kroppen av att sitta inne när det är så vackert.

Men snart byter vi och drar oss mot kläppen där vi ska njuta järnet idag!

Igår köpte jag mig ett par snygga skidbyxer också, som jag älskar. Nästa år satsar vi på vasaloppet och i morgon börjar träningen inför det! ;)
Sist jag frivilligt stod i spåret var förra året på sportlovet så jag har ett tungt år framför mig, men jag är taggad till tusen!! (Har inte haft mitt första pass i spåret, äger inte ens ett par skidor och tror det ska gå lika lätt som för elitåkarna, inte undra på jag är taggad?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0