Allt som du gör blir till pärlor på min panna

Igår hade jag en sån där fantastisk dag. 
Gick till skolan med en plan över allt jag skulle göra, vad som skulle göras och hur jag skulla göra. 
Sorterade upp de olika högarna, fick en olust känsla och gjorde allt det jag inte borde ha gjort.
Alltså ungefär samma race som jag kört de två senaste månaderna nu ..

Traskade genom byn och vidare till min fina vän som bjöd på kaffe på balkongen och utan ett ord bara hjälpte mig med det som tyngde mig att göra. Hon är så fin, så bra. Kära Maja. 
Sen fick jag ventilera, vände ut och in på mitt liv för en stund innan vi gick och fick oss lite färg i solariumet, tog med Kasper och tog en powerwalk runt Saltvik. 


Började känna efter och insåg att jag var sjuk hungrig. Gick upp till morsan och smaskade i mig tacos:en som stod färdig på bordet. Gudars så bra man kan ha det.




Men idag är det slut på latheten. Har lite för mycket att göra för att slöa idag. Speciellt om jag åker till Rhodos om två veckor. Vilket vi ser ut att göra!? wihoo hih





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0