Snurra min jord igen


Ligger i sängen. Tungan leker i gommen och stryker en stor mjuk vätskefylld blåsa.
Fixade den när jag gjorde tortellni. Tog den ur det nykokta vattnet och stoppade i munnen. Klok som en 2 åring.
Lät den ramla ur munnen ner i tallriken så den sprack och fyllningen stänkte på min nya tröja.
Jag tyckte det blev gott, men det gjorde inte den andra. Så nu ligger jag som sagt här i sovrummet och surar lite. Kommit överens med mig själv om att aldrig mer laga mat, sluta försöka eller låtsas att jag kan ..

Ska ge mig ut och springa en långvända, låta musiken fylla min värld och låta tankarna rulla.
Fått ny motivation eftersom det gick så bra igår.



Åker jag till RHODOS om två veckor?
Ja vem vet. Blev plötsligt sjukt taggad i allafall. Du blir på i så fall va, Bagarn?


Kommentarer
Postat av: Sara

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DET GÖR DU!!!!!!!!!

2012-05-07 @ 09:56:40
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0