Valborg

Riktigt riktigt trevlig Valborg!

Hoppade i duschen och sprang in på Konsum och plockade allt jag önskade. Solen började kämpa sig fram och jag visste att det skulle bli en kanonkväll!

Och det blev det, minst sagt. Vi satte på grillen hos morsan, korkade upp och bar upp stolarna på taket och dukade fram. Måste lite skrytsamt säga att jag ensam aldrig åstadkommit något så gott.
Packade ihop, fyllde upp glasen och drog till Lokparken med vattenpipan och kubbspelet och hade en jävligt trevlig stund där. Bara härliga glada underbara människor.
Sen skulle morsan lägenhet fyllas på och kvällen avslutades tidigare för mig men alldeles lagom sent inpå natten endå.

Mycket nöjd la jag mig och mycket nöjd vaknade jag till en vacker dag. En vacker underbar dag som jag ska spendera i mitt älskade nås med min familj.


TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0